Značka Sinsay plánuje expanzi a hledá vhodné prostory pro nové obchody

Módní a lifestylová značka Sinsay, patřící do skupiny LPP (stejně jako Reserved, Mohito, House, nebo Cropp) na evropském trhu úspěšně funguje již od roku 2013. Zákazníci si zvykli hledat u ní ty nejnovější trendy za nejlepší ceny. Krom dámské módy, která je součástí DNA značky, nabízí oblečení a doplňky pro muže i atraktivní kolekci dětského oblečení. Nabídku pak doplňují ještě bytové doplňky z řady Home.

V současné době provozuje Sinsay na území České republiky celkem 16 obchodů a internetový obchod, který i v současné nepříznivé situaci zajišťuje značce prosperitu. I přes nepříznivé podmínky, které obchodníkům provozujícím kamenné prodejny způsobil koronavirus, se však Sinsay nadále rozrůstá a plánuje v Česku a na Slovensku otevřít další obchody, čímž by značka ráda zvýšila dostupnost zboží i pohodlné nakupování širšímu spektru zákazníků.

Z důvodu plánované expanze svých prodejen proto Sinsay hledá prostory k pronájmu v České republice i na Slovensku, které splňují následující kritéria:

  • Města od 10 000 obyvatel (menší města pouze ve specifických případech)
  • Prostory v existujících i nových nákupních centrech, nebo maloobchodních parcích
  • Prostory o rozloze cca. 800 – 1500 m2 (záleží na lokalitě, velikosti města a GLA projektech)
  • Vynikající dostupnost, správná spádová oblast, dobrá kombinace nájemců.

Více o značce najdete na www.lppsa.com nebo přímo na www.sinay.com

Písecký víkend módy a designu

PURE fest

Ubytování v Maringotce u BIO Levandulových polí

Prací papírky

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
95 x [12%]
Josefína Bakošová
72 x [9%]
Dominik Navrátil
140 x [17%]
Machač
73 x [9%]
Iveta Řádková
58 x [7%]
Lucie Marim
69 x [9%]
Luděk Šmehlík
73 x [9%]
Klára Nademlýnská
76 x [9%]
Beáta Rajská
78 x [10%]
Miroslav Michael Knot
77 x [9%]

Celkem hlasovalo : 811

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Pokud nechceme slyšet pravdu, nemůže růst naše osobnost, ale jen naše ego!“

Lenka Žáčková

JDI nahoru