Mnoho českých zpěváků a herců bylo současnou covidovou situací nepřímo donuceno zůstat doma nebo si najít dočasně jiné zaměstnání. Mnoho z nich se ale také mohlo začít naplno věnovat svým koníčkům, na které kvůli nabitému programu za běžné situace neměli příliš mnoho času. Této šance se naplno chytil známý český herec Lukáš Langmajer, který spojil příjemné s užitečným.
Mimo natáčení seriálu se propojil s českou značkou outdoorového oblečení, pro kterou nedávno nafotil kampaň. Herec je známý pro své toulky přírodou v okolí CHKO Brdy, kde dlouhodobě žije, a bylo tedy jen otázkou času, než se začne poohlížet po „parťákovi“ na své milované outdoorové výpravy. I to byl jeden z důvodů, proč celé focení probíhalo v hlubokých lesích, které jsou Lukášovi velmi blízké. Jak sám říká, nachází v nich klid a dodávají mu prostor pro rozvahu. „Myslím, že první volba byla správná. To znamená: já jsem si vybral, já to chci nosit. Ne že vy chcete, abych já to nosil,“ popsal své hledání Lukáš Langmajer. K čtyřnohému kamarádovi, který bedlivě stráží každý krok svého pána, se tak do party „výletníků“ přidává i spolehlivý a slušivý tichý pozorovatel představující outdoorového oblečení.
Kampaň s názvem „TO SEDÍ!“ přesně odráží hodnoty a preference nejen Lukáše Langmajera, ale i společnosti. „V pohodlném oblečení jsem v pohodě celý den,“ říká ambasador značky BUSHMAN Lukáš Langmajer. Kolekce, se kterou český outdoorový specialista přichází na trh, je neskonale pohodlná a komfortní na víkendové výlety, nekonečné toulky krajinou, vhodná k posezení u letního táboráku, a přitom vás podpoří i při běžné práci na chatě a zároveň zaujme oči pozorovatelů ve městě.
Lukáš Langmajer se tak stává inspirací pro mnohé z nás nejen svými myšlenkami, ale také stylem a kvalitou života, které mu příroda naskýtá.