Platforma Dáme jídlo ve spolupráci se společností McDonald’s v červnu rozšířila své rozvozové portfolio. Nyní je možné zakoupit i dobro napřímo z nabídky dovážených produktů. Konkrétně se jedná o samolepky „Ručičky“, jejichž koupí zákazník přispěje na Nadační fond Dům Ronalda McDonalda. Z každé zakoupené samolepky jde na charitativní pomoc celých 100 % částky. Cena jedné samolepky je 20 Kč a ambiciózním přáním je vybrat čtyři miliony korun. Pomoct splnit tuto metu může každý z nás, samolepky je možné pořídit až do konce června. Zakoupit dobro je tak možné ještě dva týdny.
Dáme jídlo nepodporuje charitativní organizaci poprvé a v minulosti již přidání charitativního předmětu do nabídky restaurace několikrát realizovalo. Stejně tak nejde o první spolupráci se sítí restaurací McDonald’s – od minulého roku do letošního května rozváželo Dáme jídlo McMenu zdarma pro zdravotnický personál brněnských a pražských nemocnic. Společně celkem předali 31 384 porcí McMenu. Od června pak McDonald’s do své nabídky na platformě Dáme jídlo zařadil samolepky „Ručičky“, jejichž účelem je podpořit stavbu Domu Ronalda McDonalda ve Fakultní nemocnici v Motole. „Jsme rádi, že jsme opět našli cestu ke spolupráci a že tak můžeme podpořit Nadační fond Dům Ronalda McDonalda a jeho přínosnou činnost,“ říká Břetislav Stromko, ředitel marketingu společnosti Dáme jídlo.
Nadační fond Dům Ronalda McDonalda je mezinárodní nezisková organizace, která se ve své činnosti zaměřuje na podporu rodin dlouhodobě závažně nemocných dětí. Nadace po celém světě staví domy, které rodinám poskytují bezplatné útočiště a bydlení v bezprostřední blízkosti nemocnic. Základní kámen prvního takového domu v České republice byl položen v dubnu a stavba by měla být dokončena v příštím roce.