Projekt Znojmo Zadax, který město Znojmo a Znojemská Beseda uvedly v loňském roce budou návštěvníci moci využít i v nadcházející sezóně. Stačí podpořit místní hotel, kavárnu, vinárnu a další podnikatele v cestovním ruchu, a to nejlepší jako podzemí, radniční věž, expozici pivovarnictví či prohlídku města máte zadax. Volné vstupy je možné získat od 1. června do 30. září.
„Už v minulém roce jsme mluvili o tom, jak je právě pro Znojmo cestovní ruch důležitý. Jsme si vědomi, že právě hoteliéři, restauratéři a další podnikatelé jsou závislí na turistické sezóně. Projekt Znojmo Zadax v loňském roce úspešně přilákal tisíce návštěvníků, kteří pomohli znovu restartovat služby spojené s cestovním ruchem. Tito podnikatelé se bohužel opět dostali do situace, kdy musí mít svůj provoz uzavřen nebo výrazně omezen. Právě proto naše podpora míří k nim,“ vysvětluje obnovení projektu Karel Podzimek, místostarosta města Znojma. A že má Znojmo opravdu co nabídnout, se můžete přesvědčit už teď. Tipy na výlety kam pěšky, kam na kole a kam na vodu nebo třeba do přilehlého Národního parku Podyjí najdete na webu Znojemské Besedy. Stačí si vybrat a těšit se na letní dovolenou na jihu – ve Znojmě.
S plným břichem na památku dojdete
Postup pro získání volňáska na znojemské atrakce je tak jednoduchý, že ho zvládnete i po svíčkové se šesti. Stačí udělat útratu v zapojeném podniku – v gastro provozu je nejnižší hranice útraty 150 Kč, u ubytovatelů 1000 Kč a u ostatních služeb 200 Kč. Jde o celkovou částku na jedné účtence s ohledem na počet osob, kteří útratu provedli. Pak už jen stačí vybrat pamětihodnost a do 5 dní uplatnit poukaz #mastozadax.
Kdo se může zúčastnit?
Znojemští restauratéři, ubytovatelé a také vy poskytovatelé dalších služeb spojených s cestovním ruchem. Akce #mastozadax je určena přesně pro vás. „Opět nám jde o to táhnout s podnikateli za jeden provaz. Do projektu se můžou zapojit od 1. května do 30. září, a tentorkát je způsob registrace daleko snažší. Na webu znojmozadax.cz naleznete online formulář, ve kterém stačí vyplnit potřebné údaje a odeslat. Z naší strany neplánujeme žádné omezení počtu vydaných poukazů, naopak se těšíme na alespoň stejný zájem jak ze strany podnikatelů, tak návštěvníků jako v minulém roce. Projekt se opět vztahuje na ty, kteří mají své sídlo podnikání nebo provozonu ve Znojmě,“ popisuje princip spolupráce František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která má projekt ve svých rukou. Detailní podmínky projektu jsou už nyní ke zhlédnutí na znojmozadax.cz
Hledejte nálepku #mastozadax
Zapojení partneři kromě poukazů dostanou také nálepku s logem projektu, kterou umístí na svou provozovnu. Pak už bude jen na návštěvnících, aby hledali restauraci, kavárnu či hotel s označením #mastozadax. Kromě nálepek připravujeme také rozsáhlou propagační kampaň. Hlavní část poběží na sociálních sítích, a to zejména na speciálním instagramovém účtu Znojmo Zadax a pod hashtagem #mastozadax. Počítá se také s celorepublikovou propagací v tištěných médiích, v rádiu a na billboardech na příjezdech do města. Marketingová podpora ze strany Znojemské Besedy se ale nevztahuje pouze na projekt samotný. Osobní konzulatci si může dohodnout každý zapojený podnikatel prostřednictvím emailu zadax@znojemskabeseda.cz.
Děkujeme za návštěvu a za podporu
„Děkujeme všem návštěvníkům, kteří za námi zavítali v loňské roce a věříme, že se k nám vrátí a opět využijí možnosti mít znojemské památky zadax,“ říká místostarosta Podzimek.
Karel Semotam
vedoucí marketingu