Sedmý ročník charitativního happeningu Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem - powered by ŠKODA AUTO, byl ukončen v pondělí, 27. září, trval celých 11 dní. Kvůli nejistotě, která byla spojena s možností konání hromadných akcí, měl letos happening virtuální podobu. Výjimkou byl první, startovní, den, který se uskutečnil na Letné a umožnil tak připomenout si atmosféru předchozích ročníků. Dále už ale happening pokračoval po celé České republice a překonal i její hranice. Stačilo stáhnout si sportovní aplikaci Strava a zaregistrovat se do systému. Virtuální komunita čítající 23 039 lidí zdolávala kilometry pomoci chůzí, během a letos nově i na kole. Vznikla proto nová jednotka 1 Terimetr, která odpovídá jednomu kilometru zdolaném chůzí či během a nebo 5 kilometrům ujetým na kole či elektrokole. Každý Terimetr byl vynásoben 20 korunami, které byly připsány díky partnerům nadace na konkrétní pomoc. Celková částka pomoci je 10 000 000 korun! Výsledná částka pomůže například dětem z dětských domovů, maminkám z azylových domů nebo rodinám v nouzi. Charitativní happening pořádala již posedmé Nadace Terezy Maxové dětem.
„Jsem ráda, že letošní ročník, jsme měli možnost odstartovat na Letné a zase se po dlouhé době společně sejít a udělat něco dobrého pro sebe i pro druhé. Lidé se zapojovali po celé republice, a dokonce i v zahraničí. Kilometry připisovali na procházkách, cestou do práce nebo při cyklo výletě s vědomím toho, že každý jejich krok či kilometr pomůže. Těší mě a mile překvapuje, kolika lidem není lhostejný mnohdy smutný osud druhých. Přesvědčujeme se o tom každý rok a vám všem patří velký dík," říká patronka akce, Tereza Maxová.
TERIBEAR překonal hranice
Největší počet Terimetrů, celkem 704, připsal svým pohybem Milan Holuška, který se umístil na celkové první příčce a obsadil tedy i první místo v kategorii v muži. V kategorii ženy nasbírala nejvíce Terimetrů (551) Marcela Kilarská a celkově tak obsadila třetí místo. V dětské kategorii připsal 254 Terimetrů Oliver Hanefl, který byl následován hned třemi mladými slečnami s příjmením Sekowská, kterými jsou Beatrica, Frederika a Henrika. I v letošním roce se mohly zapojit firemní a rodinné týmy, první místo obsadil tým MP Praha s 22 113 Terimetry. V rodinných týmech byli nejpilnější Krocíci (1578 Terimetrů). 1 Terimetr odpovídá jednomu kilometru zdolaném chůzí či během a nebo 5 kilometrům ujetým na kole či elektrokole. Z finálního leaderboardu je patrné, že virtuální happening opět podpořili i ti, kteří se pravidelně zapojovali do předešlých ročníků akce. Ovšem nejenom oni, díky bezlimitnosti se happening odehrával ve všech regionech České republiky a do pomoci pro TERIBEARa se nadšeně zapojili také lidé z 35 zemí.
Firemní týmy sestavili i partneři akce
Stejně jako každý rok, byla i letos možnost zapojit se do happeningu společně pod hlavičkou firemního týmu. Svými kilometry pro dobrou věc tak přispěl i generální partner ŠKODA AUTO a mediální partner, mediální skupina MAFRA. Maren Gräf, členka představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast Řízení lidských zdrojů, říká: "Charitativní projekt TERIBEAR nám i v tomto roce připomněl, co je možné, když se věcí chopíme společně: ráda bych poděkovala všem sportovkyním a sportovcům, kteří s velkým osobním nasazením nasbírali mnoho kilometrů pro dobrou věc, a také všem partnerům projektu za jejich štědré dary. Je pro nás velkým potěšením, že můžeme takto nekomplikovaným a přímým způsobem pomoci znevýhodněným dětem." Do akce se aktivně zapojil také další partner happeningu: „Mám radost, že i letos se lidé dokázali semknout k mimořádným výkonům pro dobrou věc a cílovou částku se podařilo vybrat neuvěřitelně rychle. V tomto případě platí víc než kdy jindy, že není důležité zvítězit, ale zúčastnit se. Pro mne jsou však vítězi všichni - každý, kdo se rozhodl hýbat s Teribearem a přispět svými terimetry k lepší budoucnosti těch, kteří v životě neměli tolik štěstí. Jsem hrdá, že mezi nimi nechyběl ani tým mediální skupiny Mafra,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko mediální skupiny MAFRA.
O AKCI
Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem - powered by ŠKODA AUTO je virtuální obdobou tradiční sportovně – charitativní akce TERIBEAR hýbe Prahou. Je určena všem, kdo chtějí pohybem pomoci znevýhodněným dětem. Tento formát vznikl v reakci na loňskou mimořádnou situaci poznamenanou pandemií COVID-19. Aby se happening mohl opět bezpečně realizovat i v tomto roce, rozhodla se Nadace Terezy Maxové dětem zachovat jeho převážně virtuální podobu i letos.
Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem powered by ŠKODA AUTO
Zahájení: čtvrtek, 16.9.2021, v 10:00 hod
Ukončení: dopsat datum, kdy bylo dosaženo cílové částky 10 mil Kč.
Kde: kdekoliv
Jak: Pomocí registrace spárované s aplikací Strava se vám budou načítat zdolané kilometry pomoci. Kilometry se zaznamenají na vaše elektronické konto, takže máte přehled, jak jste pomohli. Registrační poplatek za 200 Kč zaplaťte při registraci na www.teribear.cz , částka se vybírá formou veřejné sbírky na pomoc dětem. Záleží na vás, jestli poběžíte, pojedete na kole či elektrokole, půjdete na procházku nebo na nákup, styl nerozhoduje, důležitá je touha pomáhat. Více informací naleznete na www.teribear.cz
Generální partner: ŠKODA AUTO a.s.
Generální mediální partner: mediální skupina MAFRA
Ve spolupráci s: FTV Prima
Hlavní partneři: Skupina DEK, banka ING
Partneři: Ahmad Tea, BAAGL, LUXOR, RENOMIA, Střída sport oficiální distributor hokejového vybavení CCM, Travelport
Produkční zajištění: C-IN
Technology partner: Gappex
Social media patner: Socialsharks
Partneři pro dětský pohyb: Hlavní město Praha, Pompo
S mediální podporou: MF DNES, iDNES Premium, Metro, OnaDnes.cz, Žena a život, Prima Ženy
Dále děkujeme: Accenture, Ámos Vision, Bird&Bird, blue gekko, Bohemia Sekt, Brand Concept, ET production, EXPO living, Nespresso, Pražské vodovody a kanalizace, PRE