Trh se neustále vyvíjí a obchodníci musí reagovat na měnící se potřeby zákazníků. Tesco po krátkém pilotním projektu reaguje! V rámci online nakupování rozšiřuje závozové oblasti, doplňuje nabízený sortiment zboží a nově také nabízí doručení v den objednání. Služba je nyní k dispozici v hlavním městě.
Svět je příliš rychlý a potřeba online nakupování roste, stejně tak roste zájem nakupovat z pohodlí domova. Největším přínosem této služby je v každém případě úspora času! Tesco nově nabízí široký sortiment více než 16 000 produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech. Kvalita vybraných produktů je jako při osobním nákupu, o jejich výběr se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Zákazníci mají nyní další možnost nechat si nákup doručit v den objednání. Platí to i v případě Služby Klikni&Vyzvedni.
„Naším cílem je umožnit všem našim zákazníkům kvalitní a pohodlné nakupování. Proto je pro nás důležité neustále zdokonalovat naše poskytované služby. Jedním z takových vylepšení je další možnost doručení v den objednání. Prostřednictvím naší služby Tesco Online nákupy nabízíme výběr nejoblíbenějších zákaznických produktů, a to kdykoli. Zákazník si může vybrat, zda chce doručení dnes, zítra nebo až za 3 týdny. Zkrátka vše, co potřebujete, kdykoliv,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.
Služba Tesco Online nákupy dokáže velmi pružně reagovat na měnící se potřeby českých zákazníků. Svědčí o tom také novinky a změny, které byly v poslední době realizovány:
- Zásadní navýšení (zdvojnásobení) kapacity závodu prostřednictvím externího dodavatele Dodo.
- Rozšířena dostupnost v regionech Děčín, Ústí nad Labem, Vysočina, Přerov a Prostějov.
- Rozšíření sortimentu spotřebního zboží – sortiment pro domácnost, papírnictví, malé domácí elektrospotřebiče, elektrické výrobky pro osobní péči, baterie, žárovky a hračky pro děti.
- Nárůst počtu objednávek o 100 % (srovnání 1. března 2020 a 1. března 2021)
- Expresní doručení do 30 minut ve spolupráci s Dáme jídlo z pražských prodejen Tesco Expres, z prodejen Žabka ve spolupráci s Bolt, Wolt a Dáme jídlo.
- Online nakupování je v současné době k dispozici více než 6,4 milionu zákazníků v České republice.
- Doručení nákupu bez tašek – nyní je předdefinovaná jako primární volba
- Možnost doručení nákupu bez náhrad – zákazník si může vybrat, že ve svém nákupu nechce náhradní položky.
- Online Baby klub – členové získají přístup k prémiovým nabídkám a slevám pro sebe i svou rodinu.
- Záruka kvality – naši pickeři vybírají pro zákazníky to nejlepší a neustále kontrolují kvalitu zboží, zákazník má pak vždy možnost vrátit cokoliv, co nechce převzít.
Tesco Online nákupy se bude i nadále rozvíjet na základě potřeb zákazníků, aby jejich nakupování bylo ještě přívětivější, pohodlnější a dostupnější. Tesco již v nadcházejících týdnech a měsících představí další vylepšení a rozšíření této oblíbené služby.