250 tisíc plenek Pampers pro předčasně narozená miminka

Značka Pampers již několik let dodává do perinatologických center po celé České republice plenky pro předčasně narozená miminka a u příležitosti Světového dne předčasně narozených dětí, který připadá na 17. listopadu, opět vyčíslila, kolik jich věnovala od července 2020 do června 2021. Celkem to bylo 12 156 balení, což představuje 256 572 kusů. Každý rok se v ČR narodí předčasně zhruba 9000 dětí, takže to znamená, že značka Pampers věnovala 21 plenek každému z nich, aby překonaly to nejtěžší období, které je po předčasném narození čeká.

„Pokožka předčasně narozených miminek je až 2x tenčí než těch narozených v termínu, a proto velmi záleží na každém malém doteku, a to nejen od rodičů nebo lékařů, ale také plenek. Plenky Pampers jsou vyrobené z těch nejměkčích materiálů a představují tak jemný dotek, který je tolik potřebný pro citlivou dětskou pokožku. Jsme rádi, že mohou Pampers Preemies pomáhat lékařům, sestrám i rodičům v péči o předčasně narozené děti a že se jich v uplynulém období povedlo opět předat tolik,” vysvětluje Denisa Žideková, Brand Manager Procter & Gamble.

Plenky pro předčasně narozené děti Pampers Preemies byly vyvinuté ve spolupráci se sestrami z novorozeneckých JIP, protože standardní novorozenecké plenky jsou pro předčasně narozená miminka příliš velké a nevyhovují jejich potřebám. Pampers Preemies se vyrábí v několika velikostech, přičemž ta nejmenší pasuje miminkům už od váhy 500 gramů. Plenky správné velikosti se automaticky přizpůsobují tělíčku malého miminka a jeho hmotnosti, velikosti a zdravotním potřebám. Značka Pampers je věnuje přímo do perinatologických oddělení porodnic a ve spolupráci s organizací Nedoklubko se podílí také na dalších činnostech, které zlepšují situaci předčasně narozených miminek a jejich rodin. Dne 16. a 17. listopadu je může symbolicky podpořit každý – stačí se obléknout do purpurové barvy nebo jí rozsvítit svůj domov.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
42 x [10%]
Anděl Páně
29 x [7%]
Lotrando a Zubejda
33 x [8%]
Alenka v říši divů
132 x [32%]
Grinch
31 x [8%]
Princ a Večernice
30 x [7%]
Coco
30 x [7%]
Princezna zakletá v čase
29 x [7%]
Alois Nebel
28 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
28 x [7%]

Celkem hlasovalo : 412

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru