V outletu Freeport roste počet luxusních značek

Moschino, Versace, Roberto Cavalli a další italské značky vstoupily do centra Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma díky nově otevřenému obchodu AC Fashion Milano. V návaznosti na zájem zákazníků i obchodníků ve Freeportu celkově přibývá počet obchodů zaměřených na luxusní zboží.

Podle Jana Procházky, ředitele centra Freeport, je vstup luxusních značek do outletů stále silnějším trendem a zákazníci budou v outletech vedle prémiových značek, na které jsou zvyklí, častěji narážet i na módu z této kategorie. „Nový obchod rozšiřuje nabídku luxusní módy, která je už nyní u nás zastoupena takovými značkami jako je Philipp Plein, Dsquared2, Pinko, La Martina, Karl Lagerfeld či Michael Kors. Ve světě je podíl luxusních značek v rámci outletů oproti tuzemsku vyšší. Jejich rostoucí podíl u nás považujeme proto za logický,“ vysvětluje Jan Procházka. Nová prodejna AC Fashion Milano má plochu 700 metrů čtverečních a jednotlivé značky jsou v ní zastoupeny velmi širokou nabídkou.

Podle pravidel outletového prodeje musí být cena nabízeného zboží vždy minimálně o 30 % nižší než v buticích, v rámci různých slevových akcí pak cena klesá ještě výrazněji. „U skutečně luxusního zboží outletová cena představuje běžně úsporu v řádu tisíců až desetitisíců korun. To si zákazníci samozřejmě velmi dobře uvědomují a smíří se třeba s tím, že jejich módní doplněk bude z trochu starší kolekce. Naším cílem je obsadit s luxusní módou 5-10 % naší celkové prodejní plochy,“ vysvětluje Jan Procházka filosofii centra.  

Pro světové značky je prodej v outletech součástí jejich marketingové a obchodní strategie. Například značka GAP, která vstoupila na český trh v roce 2020, hned v dalším roce začala otevírat i obchody v outletových centrech.

Pro Freeport je AC Fashion Milano již 7. obchodem otevřeným v letošním roce, další obchody plánuje centrum otevřít na podzim. Letošní rok ukazuje podle Jana Procházky, že po covidovém útlumu s ohledem na celkovou situaci zájem obchodníků o prodej v outletech znovu roste.  

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
37 x [10%]
Anděl Páně
26 x [7%]
Lotrando a Zubejda
30 x [8%]
Alenka v říši divů
130 x [34%]
Grinch
29 x [8%]
Princ a Večernice
28 x [7%]
Coco
26 x [7%]
Princezna zakletá v čase
24 x [6%]
Alois Nebel
26 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
24 x [6%]

Celkem hlasovalo : 380

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru