Jak člověk ovlivňuje člověka. MODIVO v nové kampani rozkrývá vzkvétající svět plný rozmanitostí

MODIVO v nové kampani pro podzim a zimu 2022/2023 představuje další část svého příběhu o světě prosyceném barvami. Tentokrát je ještě více obohacen o vzory, které jsou metaforou interakce mezi lidmi, se kterými denně setkáváme. V kampani se ptáme sami sebe, jak ovlivňujeme jeden druhého a prostředí, ve kterém se pohybujeme. MODIVO tak uvádí třetí epizodu příběhu o důležitosti lidí a bytí spolu. V minutovém spotu nasyceném technologií MODIVO nepracuje pouze s módou, ale i s inovativními technologickými postupy, motion capture a současným tancem. Nechte se inspirovat trendy a objevte značky tvořící v duchu udržitelné módy.

Nejnovější kampaň je závěrem příběhu, který přivádí zákazníka do světa MODIVO a seznamuje ho s hodnotami značky. Ty jsou založeny na sebevyjádření prostřednictvím módy, technologií usnadňujících každodenní život a odpovědného jednání respektujícího životní prostředí. Spot jasně odhaluje neokolektivismus, otevřenost a ochotu se vzájemně podporovat. Prostřednictvím kampaně MODIVO také vyzdvihuje potřebu společenství a sounáležitosti s pocitem odpovědnosti za naši planetu. Značka o tom nemluví přímo, ale prostřednictvím metafory ukryté ve vzorech putujících od postavy k postavě. Tím zdůrazňuje obrovský vliv, který na sebe vzájemně máme. Vzorce, které si lidé předávají, nakonec obohacují svět a stávají se otiskem, který na světě zanecháváme.

„Být sám sebou a představit se v čisté formě, nám umožňuje vyslat signál a snadno navazovat vztahy. Potřebujeme lidi a vzájemně se pozorujeme a cítíme. To je to nejdůležitější. V dnešním světě máme co do činění s něčím významným, díky čemuž můžeme mít skutečný vliv na změnu chování nejen nás samých, ale i celé společnosti, případně celé planety,“ říká Aleksandra Szol, ředitelka e-commerce & marketing & creative & private labels ve společnosti MODIVO.

Ve spotu hrají další důležitou roli rostliny, které vyrůstají ze skalnatých strání. Právě díky citlivosti, vztahům, dobrým emocím, budování komunit a dobré energii dokážeme zabarvit a plnit svět metaforickými květinami a oživit ho tak.

Outfity prezentované ve spotu a na fotografiích jsou symbiózou nejnovějších trendů s nadčasovým základem. Tato kombinace nabízí jednoduchý způsob, jak vyjádřit sebe sama a svůj individuální styl. Návrhy MODIVO pro podzim a zimu zahrnují zcela monochromatický vzhled, ve kterém převládají tóny béžové, krémové a sytě červené. Ty nás mají zahalit a dodat teplo. V nabídce tak najdete zimní péřové bundy, svetry a stylové doplňky, které jsou ideální pro vrstvené, elegantní nebo ležérní outfity.  

Spot MODIVO pro kampaň na podzim-zimu 2022/2023 bude stejně jako ten minulý distribuován v komerčních televizích na polském, bulharském, řeckém a rumunském trhu a rovněž v online médiích ve všech 17 evropských zemích, kde značka působí.

modivo.cz          @modivo.cz         #MODIVOCZ

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
37 x [10%]
Anděl Páně
26 x [7%]
Lotrando a Zubejda
30 x [8%]
Alenka v říši divů
130 x [34%]
Grinch
29 x [8%]
Princ a Večernice
28 x [7%]
Coco
26 x [7%]
Princezna zakletá v čase
24 x [6%]
Alois Nebel
26 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
24 x [6%]

Celkem hlasovalo : 380

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru