MODIVO v nové kampani pro podzim a zimu 2022/2023 představuje další část svého příběhu o světě prosyceném barvami. Tentokrát je ještě více obohacen o vzory, které jsou metaforou interakce mezi lidmi, se kterými denně setkáváme. V kampani se ptáme sami sebe, jak ovlivňujeme jeden druhého a prostředí, ve kterém se pohybujeme. MODIVO tak uvádí třetí epizodu příběhu o důležitosti lidí a bytí spolu. V minutovém spotu nasyceném technologií MODIVO nepracuje pouze s módou, ale i s inovativními technologickými postupy, motion capture a současným tancem. Nechte se inspirovat trendy a objevte značky tvořící v duchu udržitelné módy.
Nejnovější kampaň je závěrem příběhu, který přivádí zákazníka do světa MODIVO a seznamuje ho s hodnotami značky. Ty jsou založeny na sebevyjádření prostřednictvím módy, technologií usnadňujících každodenní život a odpovědného jednání respektujícího životní prostředí. Spot jasně odhaluje neokolektivismus, otevřenost a ochotu se vzájemně podporovat. Prostřednictvím kampaně MODIVO také vyzdvihuje potřebu společenství a sounáležitosti s pocitem odpovědnosti za naši planetu. Značka o tom nemluví přímo, ale prostřednictvím metafory ukryté ve vzorech putujících od postavy k postavě. Tím zdůrazňuje obrovský vliv, který na sebe vzájemně máme. Vzorce, které si lidé předávají, nakonec obohacují svět a stávají se otiskem, který na světě zanecháváme.
„Být sám sebou a představit se v čisté formě, nám umožňuje vyslat signál a snadno navazovat vztahy. Potřebujeme lidi a vzájemně se pozorujeme a cítíme. To je to nejdůležitější. V dnešním světě máme co do činění s něčím významným, díky čemuž můžeme mít skutečný vliv na změnu chování nejen nás samých, ale i celé společnosti, případně celé planety,“ říká Aleksandra Szol, ředitelka e-commerce & marketing & creative & private labels ve společnosti MODIVO.
Ve spotu hrají další důležitou roli rostliny, které vyrůstají ze skalnatých strání. Právě díky citlivosti, vztahům, dobrým emocím, budování komunit a dobré energii dokážeme zabarvit a plnit svět metaforickými květinami a oživit ho tak.
Outfity prezentované ve spotu a na fotografiích jsou symbiózou nejnovějších trendů s nadčasovým základem. Tato kombinace nabízí jednoduchý způsob, jak vyjádřit sebe sama a svůj individuální styl. Návrhy MODIVO pro podzim a zimu zahrnují zcela monochromatický vzhled, ve kterém převládají tóny béžové, krémové a sytě červené. Ty nás mají zahalit a dodat teplo. V nabídce tak najdete zimní péřové bundy, svetry a stylové doplňky, které jsou ideální pro vrstvené, elegantní nebo ležérní outfity.
Spot MODIVO pro kampaň na podzim-zimu 2022/2023 bude stejně jako ten minulý distribuován v komerčních televizích na polském, bulharském, řeckém a rumunském trhu a rovněž v online médiích ve všech 17 evropských zemích, kde značka působí.
modivo.cz @modivo.cz #MODIVOCZ