MODIVO & Karl Lagerfeld boří zábrany a povzbuzuje k sebevyjádření prostřednictvím módy

Když se řekne jméno Karl Lagerfeld, co si vybavíte jako první? Jeho bílou kočku Choupette? Osobitou siluetu s úhledným, stříbrným culíkem? Černé bezprsté rukavice a sluneční brýle? Všechny možnosti jsou správně. Karl Lagerfeld je zakladatelem významné, kontroverzní a nezapomenutelné značky pyšně nesoucí jeho jméno, kterou najdete i na MODIVO.

Značka Karl Lagerfeld je jednou z nejuznávanějších a nejvlivnějších značek 20. a 21. století. Její zakladatel pocházel z Hamburku a díky finanční jistotě, kterou mu poskytl jeho otec, se jako mladý mohl usadit v Paříži. Právě tam se vydal na dráhu sebevědomého návrháře toužícího po celosvětové slávě a uznání. Mladého talentu si díky soutěži v navrhování kabátů všiml i Pierre Balmain, který Karlovi nabídl práci asistenta. O 12 let později jako návrhář kožené a kožešinové linie začal pracovat i pro značku Fendi. V roce 1982 pak Karl nastoupil k Chanel a ve stejné době založil i svůj vlastní osobitý, stejnojmenný brand.

Značku Karl Lagerfeld zná celý svět, módě udává směr již několik dekád a má zásluhu i na vývoji světových módních trendů. Právě proto se značka stala i jedním z partnerů podzimní fashion akce MODIVO představující novou kampaň a kolekci na podzim-zimu 2022/2O23. Hosté si mohli prohlédnout i vyzkoušet výběr bot, doplňků i stylových kousků z pánské i dámské kolekce-   

Právě nová kampaň odkazuje, stejně jako rukopis Karla Lagerfelda, k osobitému vyjádření vlastního stylu a boření zábran.

Podzimní kampaň MODIVO je závěrem příběhu, který přivádí zákazníka do světa MODIVO a seznamuje ho s hodnotami značky. Důraz se klade na sebevyjádření prostřednictvím módy, technologie usnadňující každodenní život a na odpovědné jednání respektující životní prostředí. MODIVO kampaní také vyzdvihuje potřebu společenství a sounáležitosti. Značka využívá metafory ukryté ve vzorech putujících od postavy k postavě, a tím tak zdůrazňuje, jak velký vliv máme jeden na druhého a co tu po nás zůstane. Zajímavé kousky prezentované v novém spotu MODIVO a ve výjimečných prostorách Gabriel Loci jsou symbiózou nejnovějších trendů s nadčasovým základem. Návrhy MODIVO pro podzim a zimu jsou zcela monochromatické a převládají v nich tóny béžové, krémové a sytě červené pro dodání tepla. V nabídce najdete mimo zimní péřové bundy i svetry a stylové doplňky, které se hodí jak pro vrstvené, elegantní i ležérní outfity.

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
40 x [10%]
Anděl Páně
27 x [7%]
Lotrando a Zubejda
31 x [8%]
Alenka v říši divů
131 x [33%]
Grinch
31 x [8%]
Princ a Večernice
30 x [7%]
Coco
30 x [7%]
Princezna zakletá v čase
28 x [7%]
Alois Nebel
27 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
26 x [6%]

Celkem hlasovalo : 401

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru