Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Vítěz pere vše!“ V ní se spojuje s další silnou značkou - fenomenální lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou, která je rovněž ambasadorkou Miele.
V kampani se zdůrazňují hodnoty kvality, výkonu, odolnosti a vítězství. Stejně jako se Ester Ledecká může pyšnit zlatými medailemi z OH, MS nebo SP, sbírají také přístroje Miele ocenění za kvalitu i design v nezávislých spotřebitelských testech a testech kvality po celém světě.
Motivy kampaně se objeví v online i printu, na digitálních obrazovkách v lyžařských střediscích v Česku, na nosičích OOH, na sociálních sítích i v PR komunikaci.
Součástí kampaně je také soutěž „Vítěz pere vše, vyhraj i ty!“ o 100 hodnotných cen, jako je např. pračka, kávovar nebo vysavač Miele. Zapojit se do ní může každý, kdo si zakoupí na území České republiky jakýkoliv přístroj Miele v hodnotě nad 10 000 Kč, přihlásí se k odběru newsletteru a registruje se. Soutěž probíhá až do 30. 4. 2023. Losování se uskuteční 11. 5. 2023 ze všech účastníků, kteří splní podmínky soutěže (podmínky soutěže zde).
Stěžejním produktem kampaně jsou pračky Miele, proslulé svou dlouhou životností a špičkovými výsledky praní. Právě v oblasti péče o sportovní a outdoorové oblečení nabízí Miele unikátní ucelený systém zahrnující speciální programy (Sport, Outdoor, Impregnace), tekuté prací prostředky (Sport, Outdoor) nebo jednorázové kapsle (Caps Sport, ImpraProtect).