Současným trendem většiny firem je tzv. společenská odpovědnost. V praxi to znamená, že společnosti si dobrovolně stanovují vysoké etické standardy, snaží se minimalizovat negativní dopady na životní prostředí, pěstují dobré vztahy se svými zaměstnanci a podporují region, ve kterém působí. Pekařství PAUL v těchto aktivitách nezůstává pozadu.
Mezi činnosti, kterými PAUL přispívá svému okolí, je několik. Mezi nejzásadnější patří „Stop plýtvání“. Každé pekařství PAUL hodinu před zavírací dobou, prodává neskladovatelný sortiment s 50% slevou. Filip Kubernat ředitel společnosti PAUL k tomu dodává: „Inspirací pro tuto akci byla pro nás Francie, kde je to naprosto běžné. Když se vše vyprodá, pekařství se zavře a jde se domů. Nic nepřijde do koše a zákazník odchází spokojený“.
Další aktivitou, kterou se PAUL snaží pomáhat, je lokálnost. Pokud je to možné, suroviny odebírá od místních výrobců, pěstitelů či zemědělců. V letošních letních novinkách jich je několik. Osvěžující a příjemně netradiční Voda z růží obsahuje růžové lístky z ekologické bio farmy Ekokoza. Domácí kmínový chléb s pastrami je zase proložen plátky voňavého masa z české Pršutérei Chovaneček.
V neposlední řadě je pekařství PAUL hrdým sponzorem chovu slona indického v pražské ZOO. PAUL nepřispívá jen peněžně, ale sloni si často pochutnávají na křupavých bagetkách.