Písecký víkend módy a designu 2023 nabídl v pátek a v sobotu místním i návštěvníkům z celé republiky jedinečnou módní přehlídku předních udržitelných módních značek a designérů a výběrový design market. Na akci zavítaly téměř 4 000 tisíce lidí.
Páteční módní přehlídka v kulturním domě byla jedinečná tím, že se na mole představily vedle klasických modelek i české herečky a influencerky věnující se tématu udržitelnosti. Diváci mohli obdivovat půvaby Michaely Tomešové, Natálie Halouzkové, Terezy Vítů, Aleny Dolákové a Kristýny Kohoutové. Večerem provedla oslnivá Lejla Abbassová. Svou přítomností akci podpořila modelka a influencerka Jitka Nováčková. Přehlídka byla oslavou české módy, udržitelné výroby a poctivého řemesla. Akce se konala v produkci Agentury Verona, ve spolupráci s Centrem kultury a za podpory města Písku. Hlavními partnery byly značky Fiskars, Aperol, Vivense, Salori, ByMirasha, Biorganica, Aspoň Tohle, hotel U Kapličky a FAMO. Své kolekce předvedly módní značky a designéři – JUSTLOVE Label, Ecstatic, Bigbros., Kaftanlicious, Mybelka, Dana Bezděková, Šárka Strnadová, Lay Sedláková, Kamila Vodochodská, Segriidentity, Tonak a ByMirasha.
Na sobotní design marketu byly k vidění a zakoupení ručně šité oděvy, dekorace, přírodní kosmetika, svíčky, mýdla a mnohé další. Gastro zóna nabízela dobroty z lokálních surovin a návštěvníci si mohli vychutnat skvělou kávu, sladké i slané dobroty, rolovanou zmrzlinu a odpočinout si v Aperol chill out zóně. O zábavu se postaraly místní taneční spolky a umělci v čele s Lenkou Houslenkou.
Akce podpořila Nadační fond Propolis 33 a Nemocnici Písek.
Více informací naleznete na www.pvmd.cz.