Segafredo přichází na trh s novými inovativními obaly. Kávy Selezione Espresso, Selezione Crema a Intermezzo jsou nyní nabízeny už v moderních obalech, které vynikají jednoduchým designem, přehledností základních informací a obsahují i nové logo společnosti. Další část portfolia v nových obalech bude postupně v průběhu roku následovat.
„Po letech jsme se rozhodli k inovaci našeho tradičního loga. Se značkou Segafredo bylo spojeno logo v oválu, od toho jsme nyní upustili a logo zjednodušili, abychom se přizpůsobili moderním trendům, a uplatnili klasické rčení, že v jednoduchosti je krása,“ říká Petra Knapová, marketingová manažerka společnosti Segafredo Zanetti pro Českou republiku a Slovensko. „V našem novém logu se mísí klasika s aktuálními grafickými trendy, “ dodává.
Čistší a jednoduší grafický design se objevil i na nových obalech vybraných produktů, které se jsou tak pro zákazníky přehlednější a přičemž ale neztratili jasnou identifikaci se značkou. První výrobky z portfolia kávy Segafredo v nových obalech se již objevují v českých obchodech, další budou následovat v průběhu letošního roku.
Více informací na www.segafredo.cz