Segafredo odpovědně inovovalo design obalů

Segafredo přichází na trh s novými inovativními obaly. Kávy Selezione Espresso, Selezione Crema a Intermezzo jsou nyní nabízeny už v moderních obalech, které vynikají jednoduchým designem, přehledností základních informací a obsahují i nové logo společnosti. Další část portfolia v nových obalech bude postupně v průběhu roku následovat.

„Po letech jsme se rozhodli k inovaci našeho tradičního loga. Se značkou Segafredo bylo spojeno logo v oválu, od toho jsme nyní upustili a logo zjednodušili, abychom se přizpůsobili moderním trendům, a uplatnili klasické rčení, že v jednoduchosti je krása,“ říká Petra Knapová, marketingová manažerka společnosti Segafredo Zanetti pro Českou republiku a Slovensko. „V našem novém logu se mísí klasika s aktuálními grafickými trendy, “ dodává.

Čistší a jednoduší grafický design se objevil i na nových obalech vybraných produktů, které se jsou tak pro zákazníky přehlednější a přičemž ale neztratili jasnou identifikaci se značkou.  První výrobky z portfolia kávy Segafredo v nových obalech se již objevují v českých obchodech, další budou následovat v průběhu letošního roku.

Více informací na www.segafredo.cz

www.facebook.com/SegafredoCZ

www.instagram.com/segafredo_zanetti_cr

Písecký víkend módy a designu

PURE fest

Ubytování v Maringotce u BIO Levandulových polí

Prací papírky

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
103 x [11%]
Josefína Bakošová
82 x [9%]
Dominik Navrátil
161 x [17%]
Machač
84 x [9%]
Iveta Řádková
68 x [7%]
Lucie Marim
78 x [8%]
Luděk Šmehlík
84 x [9%]
Klára Nademlýnská
85 x [9%]
Beáta Rajská
88 x [10%]
Miroslav Michael Knot
88 x [10%]

Celkem hlasovalo : 921

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Pokud nechceme slyšet pravdu, nemůže růst naše osobnost, ale jen naše ego!“

Lenka Žáčková

JDI nahoru