Umělá inteligence (AI) rozpoutala revoluci v oblasti energetických nápojů. Společnost HELL ENERGY totiž jako první na světě vyvinula energetický nápoj, který byl kompletně vyroben umělou inteligencí. Každý element nové příchutě, dokonale zvolené ingredience, originální design, a dokonce i marketingovou strategii vyvinula AI. A výsledek dokonce sama ochutnala.
Umělá inteligence (AI) dokáže neuvěřitelně rychle zpracovávat a využívat obrovské množství informací dostupných na internetu. Disponuje proto i komplexními znalostmi o energetických nápojích, od jejich složení, přes dostupné zdravotní výzkumy až po prodejní výsledky a zpětnou vazbu od spotřebitelů. Dokáže navíc zanalyzovat i nejnovější trendy a informace.
Společnost HELL ENERGY nejprve pověřila umělou inteligenci vývojem nového energetického nápoje. AI pak využila nejnovější informace a vytvořila nejlepší možnou recepturu. Vzala při tom v úvahu nejen přání a požadavky konzumentů, jejím cílem bylo i stvoření perfektního nápoje skvělé chuti.
Jakožto nejinteligentnější entita současného světa považuje AI svůj výtvor za dokonalý. Svůj energetický nápoj obohatila o vitamíny, aminokyseliny a řadu prospěšných bylin. Tím ale úspěch AI nekončí. Postarala se také o to, aby byl nový nápoj v souladu s legislativou, včetně předpisů Evropského úřadu pro bezpečnost potravin a dodržením doporučených denních dávek.
Uměla inteligence vytvořila rovnou tři nové příchutě. Prostřednictvím převratné technologie je pak všechny tři digitalizovala, otestovala a zanalyzovala rozsáhlá data a statistiky. A nakonec vybrala vítěznou příchuť – jedinečné a osvěžující kombinaci Tutti-frutti a Berry blast. Jedná se o naprosté prvenství, kdy AI poprvé na světě vytvořila takto sofistikovaným způsobem výrobek v rámci trhu s energetickými nápoji.
Složení je přísně tajné a AI dokonce navrhla i doporučení k jeho ochraně. Recept je z bezpečnostních důvodů zálohován pouze v jednom vysoce zabezpečeném počítači v centrále maďarské továrny HELL ENERGY. AI ovšem neponechala nic náhodě a druhou kopii receptu uložila také v přísně střeženém trezoru ve Švýcarsku.
Poté, co AI vytvořila tento unikátní výtvor, nebylo překvapením, že designovala i obal nového nápoje. Samotná plechovka odráží poslední trendy a vyzařuje mladistvé a „cool“ vibrace. Na design obalu použila AI jednak barevné schéma HELL ENERGY, současně do něj ale přidala i vlastní digitální styl.
Protože nový produkt s názvem „HELL A.I.“ je výsledkem výjimečného a unikátního procesu, který nemá ve světovém měřítku dosud obdoby, zaměstnanci společnosti se rozhodli výrobek otestovat. Nový nápoj prošel přísnou kontrolou kvality a chuti. Výsledek potvrdil, že AI odvedla opravdu dobrou práci!
Využití AI při vývoji nového produktu představuje obrovskou příležitost pro řadu odvětví, a doslova novou éru v potravinářském průmyslu. Díky svým schopnostem dokáže umělá inteligence rychle třídit a analyzovat množství internetových dat v řádu minut či sekund. Tím se výrazně zkracuje i proces výroby nového produktu – z původních 1-2 let na 1 měsíc. Tento proces je výsledkem společného úsilí, kdy se na přípravě nového energetického nápoje podílelo hned několik AI systémů, z nichž každý vyniká v jiné oblasti. Na celém světě již nyní existuje více než 100 systémů AI, jejichž vzájemná spolupráce přináší nespočet inovací.
Nový produkt se vyrábí v jedné z nejmodernějších evropských továren na nápoje. Už toto léto bude energetický nápoj HELL A.I. dostupný ve více než 60 zemích světa, včetně České republiky.