Jak se natáčel spot Emirates s ambasadorkou Penélope Cruz

Držitelka Oscara, herečka a filantropka Penélope Cruz přiletěla na týden do Dubaje, aby zde pro leteckou společnost Emirates natočila kampaň, v níž si dopřává veškerý luxus, který zažívají také zákazníci Emirates ve First a Business Class. Od drinku v palubním salónku letadla A380, přes exkluzivní sprchu vysoko v oblacích, fandění v přímém přenosu během fotbalového zápasu, až po štědrou porci prvotřídního kaviáru.

Natáčení televizní kampaně s novou ambasadorkou proběhlo na palubě ikonického letounu A380. Na 

">nových záběrech ze zákulisí se dva členové palubního personálu společnosti Emirates dozvídají, jak to všechno probíhá, a osobité komentáře k zážitkům přidává i samotná Penélope.

Produkce Emirates vyžaduje obrovské množství práce a rozsáhlý tým odborníků, kteří se na ní podílejí. Společnost tak zveřejnila několik zajímavostí, které natáčení doprovázely:

  1. Na natáčení reklam v rámci kampaně se na místě podílelo více než 160 lidí - 36 členů mezinárodního štábu a 125 členů místního štábu.
  2. Natáčení s Penélope probíhalo uvnitř charakteristického letadla společnosti Emirates - ikonického „dvoupatrového" letounu A380.
  3. Natáčení bylo naplánováno a zorganizováno v rekordně krátkém čase a celkem činilo 1 488 produkčních hodin, což odpovídá přibližně 165 pracovním dnům.
  4. Protože se natáčení odehrávalo ve skutečném letadle na letišti, potřebovalo všech 160 lidí speciální povolení od úřadů Spojených arabských emirátů pro přístup do vyhrazeného a vysoce zabezpečeného prostoru.
  5. K převozu veškerého cateringu a natáčecího vybavení bylo zapotřebí 10 velkých nákladních aut.
  6. Speciální odpočinkovou místnost „Green Room“ pro herce vybudovala společnost Emirates přímo v hangáru.
  7. Z bezpečnostních důvodů musel být každý kus natáčecího vybavení vyložen, naskenován, zkontrolován a naložen na nákladní auta na letištní ploše a uložen v hangáru poblíž letadla.
  8. Pro vytvoření „filmového osvětlení“ uvnitř letadla A380 bylo nezbytné vytvořit osvětlovací plošiny pomocí 8 nůžkových zvedáků a výložníků.
  9. Šťastnými členy palubního personálu, kteří se mohli setkat s Cruz a udělat s ním rozhovor, byli Doyle Kim z Austrálie a Alessandra Piper ze Spojeného království.
  10. Každý z nových televizních spotů režíroval Robert Stromberg, dvojnásobný hollywoodský držitel Oscara za režii, sérii televizních spotů podpořila také produkční společnost Ridley Scott Associates a Framestore, mnohokrát oceněné kreativní studio pro speciální efekty.
Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
37 x [10%]
Anděl Páně
26 x [7%]
Lotrando a Zubejda
30 x [8%]
Alenka v říši divů
130 x [34%]
Grinch
29 x [8%]
Princ a Večernice
28 x [7%]
Coco
26 x [7%]
Princezna zakletá v čase
24 x [6%]
Alois Nebel
26 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
24 x [6%]

Celkem hlasovalo : 380

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru