Česká kosmetika s marockým dotekem: Moroccan Sense v The Emerald Prague

Večer, zasvěcený představení portfolia české přírodní kosmetické značky Moroccan Sense, oslnil návštěvníky elegancí a jedinečným spojením české kosmetiky s marockými tradicemi. Akce Marocký čaj o páté oživila nové, půvabné prostory hotelu The Emerald Prague, který se nachází v samém srdci Prahy.

Moroccan Sense, česká kosmetická firma s kořeny v Maroku, vznikla z vizí a lásky manželů Evy a Saida El Bourkhissi. Hosté se mohli během oficiální části večera, kterým provázela moderátorka Gabriela Partyšová, ponořit do inspirujícího příběhu, jak vše začalo a jakým způsobem majitelé značku budovali. Řeč přišla také na klíčovou surovinu – arganový olej, kterou Eva a Said vmíchali do receptury každého produktu. Jak zmínila spoluzakladatelka Eva, jedná se o jeden z nejvzácnějších olejů na světě. „Arganový olej v produktech Moroccan Sense pochází z naší vlastní produkce v Maroku. Když jsem náš arganový olej začala používat, po třech měsících se mi pleť, tehdy v nedobrém stavu, začala uzdravovat. Myslím, že právem se mu přezdívá marocké zlato.“  Dále pak zmínila, že hlavní výrobna firmy se nachází v Líbeznicích u Prahy, kde se setkávají ingredience z Maroka i dalších koutů světa, a vznikají zde přípravky v péči o krásu a zdraví, které jsou nejen účinné, ale také jedinečné svou kvalitou a exotickým nádechem.

Událost rovněž přinesla představení nových spoluprací, které obohatily celkové portfolio značky. Jednou z důležitých partnerství je spolupráce s talentovanou floristkou Anastasií Bulgakov, která tvoří pod značkou AB FLOWERS. Propojení talentované floristky s Moroccan Sense sebou přináší dárkovou krabičku, která obsahuje arganový olej a stabilizovanou květinu, jež vydrží až pět let.

Oficiální prezentace značky Moroccan Sense dosáhla svého vrcholu při představení výjimečné kooperace se značkou ICONIC by Tatiana Kucharova, založenou podnikatelkou a českou topmodelkou Taťánou Kuchařovou.  Taťána se ujala slova a s neskrývaným nadšením prohlásila: „ICONIC by Tatiana Kucharova je můj love brand, stejně jako pro Evu a Saida jejich Moroccan Sense. Toto spojení má od samého počátku synergii a společně jsme vytvořili vlasovou péči v organické kvalitě, kterou oceňujete. Pro mě je nejkrásnější vaše spokojenost.“

Během dialogu s moderátorkou Gabrielou Partyšovou Taťána Kuchařová detailněji přiblížila svůj osobní přínos při samotném vývoji vlasové péče a přizvala k sobě manažerku jejího brandu, Michaelu Šedo. S radostí pak sdílely, že jejich vlasovou péči ocenila odborná porota na veletrhu For Beauty prestižní cenou Modrá planeta za ekologicky čistý produkt. Cenu dostala i Taťánina značka ICONIC.

Přítomní hosté měli možnost relaxačních masáží od zkušených masérek Kamily Ševčíkové a Lindy Ashy Commodore, doplněných o guasha relaxační masáž od masérky Anny Vondráčkové z VEELEE. Večer korunoval pravý marocký čaj a lahodná marocká kuchyně. Hostesky ve stylu značky Kaftanlicious dodaly celé akci špetku elegance a exotiky.

Moroccan Sense se nejenom prezentoval svým portfoliem, ale vytvořil nezapomenutelný zážitek spojením elegance, péče o krásu a odpovědnosti k životnímu prostředí. Akce Marocký čaj o páté v hotelu The Emerald Prague se tak stala symbolem spojení tradic, kvality, krásy a inovace.

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
37 x [10%]
Anděl Páně
26 x [7%]
Lotrando a Zubejda
30 x [8%]
Alenka v říši divů
130 x [34%]
Grinch
29 x [8%]
Princ a Večernice
28 x [7%]
Coco
26 x [7%]
Princezna zakletá v čase
24 x [6%]
Alois Nebel
26 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
24 x [6%]

Celkem hlasovalo : 380

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru