Společnost Sanofi Consumer HealthCare uspořádala první tiskovou konferenci s kočkami v Kolumbii, aby v rámci kampaně Adoptujte si svou alergii představila první útulek s názvem Casa de Adopción de Amores Imposibles [Dům pro adopci nepravděpodobných miláčků]. Novináři a tvůrci obsahu tak dostali příležitost setkat se s kočkami a seznámit se s touto iniciativou pro zvýšení počtu adopcí koček v této latinskoamerické zemi.
V souladu se svým záměrem podporovat zodpovědnou adopci uspořádala společnost Sanofi Consumer HealthCare první tiskovou konferenci s těmi nejroztomilejšími a nejchlupatějšími hvězdami na světě: kočkami. Na této akci společnost představila svou iniciativu "Adoptuj si svou alergii", jejímž cílem je podpořit adopci kastrovaných koček a umožnit tak alergikům splnit si sen mít kočku jako domácího mazlíčka. Účastníci měli možnost seznámit se s přibližně 30 kočkami.
Společnost Sanofi Consumer HealthCare a nadace Adopta No Compres [„Nekupuj, adoptuj"] představily v kolumbijském hlavním městě nový "Dům pro adopci nepravděpodobných miláčků", prostor otevřený veřejnosti a zejména těm, kdo si chtějí splnit sen o adopci kočky, aby měli možnost seznámit se s budoucím členem své rodiny. Během akce bylo podáno více než 300 žádostí o adopci.
Kampaň je založena na konceptu lepší péče o sebe a spojuje sociální angažovanost společnosti Sanofi Consumer HealthCare s pozitivním dopadem na životy lidí a jejich domácích mazlíčků. Kampaň se opírá o řadu přesvědčivých vědeckých poznatků: lidé jsou alergičtí na protein Fel d1, který se vytváří v mazových žlázách a kůži koček a přenáší se do jejich srsti a chlupů, když si je olizováním čistí. Bylo prokázáno, že po kastraci se u koček produkce tohoto alergenu sníží o 90 %.