Charouzovi mladíci z F4 touží v Holandsku po dalším úspěchu
Na začátku léta celebrity a influenceři odstartovali kampaň k charitativnímu projektu Neboj se říct, která se setkává s velkým zájmem médií, ale hlavně dotčené cílové skupiny. Jen málo zasvěcených tušilo, jakých úspěchů kampaň bude dosahovat. Ústřední píseň k celému projektu má na YouTube už více než půl milionu shlédnutí a další stále přibývají!
Nedusit v sobě starosti, svěřit se dřív, než se stane tragédie, přesně to je hlavním cílem projektu Neboj se říct, který cílí zejména na mladé lidi. Sekundárním cílem jsou rodiče. Podporu tomuto projektu okamžitě vyslovila řada známých tváří i youtuberů (na jejich poselství, které má na YouTube již přes 100.000 views, se můžete
">podívat zde), kterým není lhostejný stále se zvyšující počet útěků z domova, sebevražd či šikany mezi mladými lidmi. Otevřený dialog hlavně mezi nejbližšími je to, o co tady běží. Projekt byl spuštěn v červnu tohoto roku a už si připsal celou řadu konkrétních případů, kdy byla podána pomyslná pomocná ruka. Na problémy totiž není třeba pouze upozorňovat, ale hlavně je řešit.
Jedním ze základních stavebních kamenů projektu byl videoklip Neboj se říct, na kterém se podíleli mladí zpěváci a influenceři Tom Sean, Mína, Eso a Dominika Myslivcová. Jejich song má oslovovat primárně mladé lidi, a to se mu daří skvěle. Vždyť na YouTube ho už vidělo více než půl milionu lidí, což je úžasné číslo. Na videoklip se můžete
">podívat zde. Líbí? Tak to je dobře. A pokud jste článek dočetli až sem, co se zkusit na chvíli zastavit, tím spíš teď, když je doba prázdnin, a popovídat si se svým dítětem nejen o škole, ale i o životě?
Foto: Herminapress
Dárky z Levandulového údolí
Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol
Prací papírky
Anketa
BLOG/ČEK
„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“
Lenka Žáčková
POČASÍ
Facebook