III. ročník Píseckého víkendu módy a designu 2024 předvedl prvotřídní českou udržitelnou tvorbu

Písecký víkend módy a designu i módní přehlídka předních českých udržitelných značek a designérů je za námi. Co přinesla? Kvalitní produkty z design marketu a rouhodně oslovila jak místní obyvatele, tak návštěvníky z celé republiky. V Písku se v rámci akce předvedli začínající tvůrci i velké hvězdy aktuální české designové scény.

V pátek večer se konala v prostorách Kulturního domu v Písku jedinečná módní přehlídka, která nabídla to nejlepší z tvorby českých módních udržitelně tvořících značek. Své kolekce zde odprezentovali Zoltán tóth, Josefína Bakošová, Lucie Marim, TO.GET.HER studio, značka Machač doplněná kabelkami značky Vuch, mušelínová značka Big Bros. s kabelkami Vulpes Vulpes, brand přinášející pohodlí se stylem Jamie Collection a také On the boat Jany Horejšové. Na mole kromě klasických modelek zářili i herečky, herci a influencerky podporující českou módu a ideály udržitelnosti. Vedle ambasadorky projektu herečky Natálie Halouzkové, to byla místní rodačka Ivana Jirešová, herečka a spisovatelka Vlastina Svátková, herec Matěj Paprčiak, influencerky Kristýna Kohoutová a Žaneta Skružná nebo modelky Veronika Chmelířová a Roman Chudá. Večerem provedla moderátorka Světlana Witowská.

Na sobotním trhu si mohli návštěvníci prohlédnout a zakoupit originální oděvy, módní doplňky, přírodní kosmetiku, svíčky, mýdla, dekorace, hračky a mnohé další. Celou akci doplňil bohatý kulturní program v podobě tanečních vystoupení, tématických workshopů a zábavných aktivit pro děti. Chybět nesměla ani módní přehlídka na téma Recyklace, které se ujal spolek Včera, dnes a zítra. Design market zakončila svým koncertem kapela WHATA?!.

Třetí ročník Píseckého víkendu módy byl opět oslavou české módy, udržitelné výroby a poctivého řemesla.

Dalšími partnery akce jsou: česká značka s good karma produkty Goodie, betonářství Aspoň Tohle, udržitelné resorty v Chorvatsku - Buqez, designový vintage nábytek Nanovo, AMSP ČR, Make-Up Institute Prague, který se postaral o líčení modelek, FAMO, Hithit, investiční platforma Portu gallery, Authentic Beauty Concept, Ekonomická fakulta jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, Biorganica, Lunafly, Lunamies, Mattoni Česká republika, Mionetto, Papír Plojhar, Profil Nábytek, Salori, Scouteen, The dress, The lounge by Jan Těšík, Vysoká škola kreativní komunikace, Wild & Coco, CCC shoes, AB Flowers, Kvítí od Rendy, Albatros Media, Vista resort, Vuch a hotel The Emerald. Partnerem mobility se stala Toyota Dolák.

Akce se konala v produkci Agentury Verona.

Akce je podporována městem Písek.

Hlavní partneři: Reclar a AlmiAderm.

Více informací naleznete na https://pvmd.cz/

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
37 x [10%]
Anděl Páně
26 x [7%]
Lotrando a Zubejda
30 x [8%]
Alenka v říši divů
130 x [34%]
Grinch
29 x [8%]
Princ a Večernice
28 x [7%]
Coco
26 x [7%]
Princezna zakletá v čase
24 x [6%]
Alois Nebel
26 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
24 x [6%]

Celkem hlasovalo : 380

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru