Forma, krása, funkčnost- slova definující luxusní sportovní zboží značky Hercule Studio

Francouzská značka originálního a designového sportovního zboží Hercule Studio  v roce 2023 založili bývalí vrcholoví sportovci Jérémy a Joy. Hercule Studio se zrodilo z vášně pro pohodu a design, s přáním, aby nejen plnilo svoji funkci, ale také inspirovalo a motivovalo.  Značka se řídí filozofií "cvičit krásně“ a povyšuje tak fitness z pouhé fyzické aktivity na formu umění. Pohybuje se na pomezí fitness, módy a interiérového designu, něčeho elegantního a dynamického zároveň, klasického, ale rozhodně současného.

Hercule Studio staví na čtyřech pevných pilířích, jež definují její podstatu: okouzlení sportovní praxí, přítomnost francouzského art-de-bouger, estetický životní styl a silnou identitu značky.

Okouzlení sportovní praxí: Hercule Studio věří, že sportovní vybavení by mělo nejen sloužit svému účelu, ale také inspirovat a motivovat k pohybu. Výrobků, které přinášejí radost a smysl do každodenní rutiny, je pro značku prioritou. Každý kousek je navržen tak, aby v sobě nesl motivační sílu a schopnost probudit v každém vášeň pro pohyb.
Francouzské art-de-bouger: unikátní přístup ke sportu, který kombinuje francouzské know-how a kulturu s moderními potřebami. Výrobky Hercule Studio nejsou jen obyčejnými sportovními pomůckami; mají svou vlastní duši, která podtrhuje nový francouzský styl života ve sportu. Tento přístup dává sportovnímu vybavení další rozměr, který povyšuje každodenní cvičení na formu umění.
Estetický životní styl, zdůrazňuje důležitost pohybu jako zdroje fyzické i duševní pohody. Hercule Studio chápe, že pohyb není jen prostředkem ke zlepšení fyzické kondice, ale také cestou ke zlepšení nálady, zvýšení energie a celkové pozitivní naladění.
Silná identita značky spočívá v zakládající filozofii "Cvičte krásně". Hercule Studio věří, že estetika a funkčnost mohou jít ruku v ruce a že krása je nedílnou součástí motivace. Výzkumy dokládají, že estetická přitažlivost může mít pozitivní účinky na fyzickou i duševní pohodu.

Značka se také pyšní symbolikou svého názvu – Hercule Studio. Jméno Hercule evokuje sílu a odvahu, dvě vlastnosti, které jsou typické pro poloboha Herkula, známého z řecké mytologie. Tento mytologický odkaz je více než jen inspirací pro logo a design; je základem pro vytvoření celého pohlcujícího vesmíru kolem značky, kde se prolínají kreativita a estetika.
Podložky na cvičení nejsou jen praktickými pomůckami; jejich design je inspirován středomořskou architekturou, což jim dodává nejen funkčnost, ale i estetickou hodnotu. Větší rozměry a unikátní povrchová úprava poskytují pohodlí a smyslový zážitek, který je zcela jedinečný.

Podložky na cvičení představují čistou, grafickou a elegantní verzi klasické sportovní podložky. Jejich archaická silueta, inspirovaná tradiční středomořskou architekturou, má větší rozměry než tradiční podložky, aby bylo její používání pohodlnější.

Její vypouklý povrch poskytuje pohodlí a smyslnost, zatímco tloušťka 0,8 cm zaručuje pevnou, ale příjemnou oporu.

Cena od 3640 Kč. Začátek formuláře

Písecký víkend módy a designu

PURE fest

Ubytování v Maringotce u BIO Levandulových polí

Prací papírky

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
95 x [12%]
Josefína Bakošová
72 x [9%]
Dominik Navrátil
144 x [18%]
Machač
73 x [9%]
Iveta Řádková
58 x [7%]
Lucie Marim
70 x [9%]
Luděk Šmehlík
75 x [9%]
Klára Nademlýnská
76 x [9%]
Beáta Rajská
78 x [10%]
Miroslav Michael Knot
77 x [9%]

Celkem hlasovalo : 818

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Pokud nechceme slyšet pravdu, nemůže růst naše osobnost, ale jen naše ego!“

Lenka Žáčková

JDI nahoru