Nečekané spojení: Sharlota a The Silver Spoons

Co mají společného Sharlota Blakk, The Silver Spoons a sbor Cancioneta Praga? Na první pohled možná nic. Ale když přijde na hudbu – a styl – spojí je nová kampaň Niceboy s jasným poselstvím: Tvůj styl, Tvoje hudba. Niceboy, značka známá nejen kvalitní elektronikou, ale i výrazným designem, rozjela novou multižánrovou kampaň, která oslavuje svobodu hudebního výběru. V hlavní roli? Styl, autenticita a samozřejmě ikonický jingle „Sluchátka a repráky od Niceboyeeee“, který se tentokrát dočkal čtyř úplně nových verzí – od drzého rapu po českou dechovku.

Ambasadory kampaně se stala Sharlota Blakk – rapperka, která redefinuje pojem street style a nebojí se mixovat urban módu s výraznými beauty looky – a The Silver Spoons, kapela známá nejen svým rockovým zvukem, ale i vytříbeným citem pro cool retro estetiku.

V kampani se objevují nejen v rádiu, ale také ve vizuálech, kde se jejich hudební gear mění v módní doplněk. Sluchátka jako součást outfitu? Jasně. Produkty jako Prodigy 4 nebo nový Titan 4 vypadají stejně dobře, jako hrají – a v rukou ambasadorů se stávají stylovým statementem. Vedle Sharloty a Silver Spoons se v kampani objevuje i klasika a dechovka – konkrétně díky sboru Cancioneta Praga, který do reklamy přinesl melodii z Prodané nevěsty. Spojení, které překvapí – a právě proto funguje.

„Hudba je pro každého jiná – někdo potřebuje beat, jiný klavír nebo trubku. Ale jedno máme společné – chceme ji cítit, žít a sdílet. A o tom tahle kampaň je,“ říká Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka značky Niceboy.

Během natáčení rádiových spotů sdíleli ambasadoři své osobní pohledy na hudbu. Sharlota popsala, co pro ni hudba znamená: „Hudba pro mě znamená být real – nebát se říct nahlas to, co ostatní jen šeptají. Je to způsob, jak přetavit vlastní příběh, bolest i radost do beatů a slov, které zasáhnou,“ říká rapperka, která pro rapovou verzi jinglu vytvořila vlastní beat.

The Silver Spoons vidí hudbu jako prostor pro svobodu a sebevyjádření. „Hudba má sílu spojovat. Když ji cítíš, je jedno, jestli jsi z města nebo z vesnice, jestli posloucháš rock, nebo klasiku,“ uvádí frontman kapely Augustine Dunn.

Kampaň běží až do konce dubna na vybraných rádiích a online platformách. Střídavě pak bude slyšet a vidět i v dalších měsících. Během roku se ambasadoři objeví i v dalších formátech – od outdoor vizuálů po digitální projekty a nové launch eventy. A Niceboy už teď láká na novinky, které přijdou v červnu – a budou podle všeho nejen špičkové zvukem, ale i designem.

„Chceme, aby si lidé vybírali hudební techniku stejně jako outfit – podle toho, kdo jsou a co chtějí světu říct. Naše produkty nejsou jen technika. Jsou součást životního stylu,“ uzavírá Michal Čarný, CEO značky Niceboy.

Niceboy své první produkty na český trh uvedl v roce 2016. Následně se v průběhu let značka stala jedním z nejvýraznějších výrobců elektroniky na českém trhu. V současné době působí v 15 evropských zemích. Značka si získala přízeň nejen díky vynikajícímu poměru ceny a užitné hodnoty, ale také díky atraktivnímu designu produktů.

Písecký víkend módy a designu

PURE fest

Ubytování v Maringotce u BIO Levandulových polí

Prací papírky

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
103 x [11%]
Josefína Bakošová
82 x [9%]
Dominik Navrátil
161 x [17%]
Machač
84 x [9%]
Iveta Řádková
68 x [7%]
Lucie Marim
78 x [8%]
Luděk Šmehlík
84 x [9%]
Klára Nademlýnská
85 x [9%]
Beáta Rajská
88 x [10%]
Miroslav Michael Knot
88 x [10%]

Celkem hlasovalo : 921

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Pokud nechceme slyšet pravdu, nemůže růst naše osobnost, ale jen naše ego!“

Lenka Žáčková

JDI nahoru