Vybrané lékárny Dr.Max rozšířily svoji nabídku o pilotní prodej produktů Physicians Formula. Extrémní zájem rozhodl o tom, že byl vzápětí sortiment dostupný i na e-shopu. Jen za první půl roku dosáhl testovací prodej obratu přes dva a čtvrt milionu korun. Od září je značka dostupná už v padesáti lékárnách napříč Českem, tedy ve všech větších městech republiky.
Ostrý prodej v síti lékáren oficiálně odstartoval slavnostním eventem, který společnost Diparlux uspořádala na začátku měsíce ve Sky baru pražského hotelu Hilton, kde desítky novinářek a bloggerek oslovil i generální ředitel sítě Dr.Max Daniel Horák. „Physicians Formula se jako dekorativní kosmetika vyvinutá už v roce 1937 americkým lékařem Frankem Crandallem pro jeho manželku trpící lupusem perfektně hodí do dermokosmetickéké nabídky našich lékáren,“ řekl Daniel Horák. Lékárny Dr.Max se na péči o pokožku zaměřují dlouhodobě, a nejen nabídkou produktů. V jejich rámci funguje také stovka specializovaných dermocenter, k jejichž výbavě patří i diagnostická technika. Lékárny Dr.Max jsou rovněž tradičně generálním partnerem Stanu proti melanomu.
Portfolio produktů značky Physicians Formula čítá několik desítek položek, v nabídce e-shopu www.drmax.cz je jich přes 120. Nejprodávanější jsou butter bronzery, tedy produkty, u nichž Physicians Formula představuje i jedničku na americkém trhu. Velký zájem je i o řasenku Organic Wear 100%. Všechny výrobky značky jsou hyperalergenní, na složení celého portfolia od samého počátku dohlížejí lékařští odborníci. O Physicians Formula u Dr.Max samozřejmě průběžně dává vědět i Instagram lékáren, kde už zkušební březnový launch vzbudil mimořádnou pozornost. Na začátku září překročil počet jeho sledujících hranici deseti tisíc. Soutěž o produkty Physicians Formula byla historicky nejúspěšnější ze všech, které Instagram Dr.Max zatím vyhlásil.
Více o Physicians Formula ZDE