Moët Hennessy pomáhá v boji s pandemií. Projekt vyzývá k podpoře místních fine dining restaurací.

Společnost Moët Hennessy, jež je součástí skupiny LVMH, spojila své síly v boji s pandemií napříč trhy. Mezi zavedené iniciativy patří mimo darování potřebných materiálů, jako je například alkohol na výrobu dezinfekcí, také podpora partnerských společností a místních komunit. V České republice se rozhodla společnost Moët Hennessy ve spolupráci s vinným barem Vinograf vytvořit projekt na podporu místních fine dining restaurací.   

Podpora českých fine dining restaurací a láhev šampaňského Veuve Clicquot jako dárek 

Současná krize v souvislosti s Covid-19 způsobila restauracím propad tržeb a nedostatek cash flow. Díky iniciativě Moët Hennessy, ve spolupráci s vinným barem Vinograf, mohou zákazníci své oblíbené fine dining restaurace v této nelehké situaci podpořit, a to skrze nákup online voucherů. Voucher do jedné z partnerských fine dining restaurací v hodnotě 3000 Kč lze po znovu otevření restaurace uplatnit na konzumaci, ke které si zákazník vychutná láhev Veuve Clicquot Brut Réserve Cuvée jako dárek. Voucher, který lze uplatnit do 31. října 2020, je možné zakoupit online přes platformu Vinograf www.milujemevino.eu, kde je k dispozici také seznam partnerských restaurací. Mezi zapojené restaurace patří například věhlasná Terasa u Zlaté studně, jejíž pokrmy vznikají pod taktovkou Pavla Sapíka, Coda restaurant, nacházející se v prostorách jedinečného pražského hotelu Aria, fine diningové bistro The Eatery, Aquarius restaurant na pražské Malé Straně nebo Hotel Savoy v centru Špindlerova Mlýna. 

„Doménou fine dining restaurací je poskytování zážitkové gastronomie, stejně tak jako pro Moët Hennessy. Oblast fine dining je z pohledu již vzniklých iniciativ podle nás opomíjenou a zároveň citelně zasaženou oblastí. Zároveň je pro toto odvětví gastronomie složité zahájit rozvoz hotových jídel a generovat alespoň minimální tržby. Mnoho restaurací i přesto pomáhá českým zdravotníkům, hasičům nebo vojákům. Moc jim za to děkujeme a chceme jim tímto dát příležitost pomoci také sobě.“ 

Markéta Zázvorká, Prestige Accounts Manager

Iniciativa Moët Hennessy ve světě

Francie

Výrobce koňaku Hennessy přispěl oblasti veřejného zdraví darováním ochranných pomůcek místním zdravotnickým zařízením a ochranou ekosystému domovské oblasti zajištěním svých zranitelných partnerů zavedením rychlejších plateb, objednávek a zvýšené koordinace pěstitelů hroznů. 

V Champagne pomohl šampaňský dům Veuve Clicquot nemocnici Maison Blanche v Remeši zásobou masek a ochranných brýlí. V této oblasti pomáhá i šampaňský dům Moët & Chandon, který kromě darování potřebných materiálů a vybavení poskytuje zdravotníkům zázemí, původně určené pro pracovníky sklízející hrozny, za každé ráno dodává snídani do nemocnice Auban-Moët. 

USA

Moët Hennessy USA poskytl finanční pomoc americkému barmanskému sdružení a vzdělávacímu fondu National Restaurant Association Education (NRAEF) na pomoc lidem, kteří přišli o práci. Podpora komunity barů a restaurací, jež je touto krizí tvrdě zasažena, byla pro společnost Moët Hennessy přirozeným krokem. 

Austrálie

Vinařství Chandon, patřící do společnosti Moët Hennessy, se v Austrálii soustředí na výrobu dezinfekčních prostředků pro své zaměstnance a jejich rodiny. Dezinfekce na ruce daruje také komunitám v Argentině.

Polsko

Jednou z iniciativ palírny Belvedere, spadající pod společnost Moët Hennessy, je výroba několika tisíc lahví 70% alkoholu, které daruje místním komunitám k použití pro účely hygieny. Druhou iniciativou v této oblasti je partnerství Belvedere s jednou z největších charitativních organizací v Polsku. Belvedere daruje čistý alkohol licencovanému subdodavateli na výrobu dezinfekce na ruce a charitativní organizace ji následně distribuuje do místních domovů, hospiců, zdravotnických středisek a na další potřebná místa. 

„Naše týmy z celého světa se s aktuální výzvou vypořádávají velkou mírou solidarity. Každá pomoc, velká i malá, je neocenitelná. Společně můžeme udělat změnu. Tímto děkujeme všem za aktivní pomoc.“

Philippe Schaus, generální ředitel Moët Hennessy

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
40 x [10%]
Anděl Páně
27 x [7%]
Lotrando a Zubejda
31 x [8%]
Alenka v říši divů
131 x [33%]
Grinch
31 x [8%]
Princ a Večernice
30 x [8%]
Coco
30 x [8%]
Princezna zakletá v čase
27 x [7%]
Alois Nebel
27 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
26 x [7%]

Celkem hlasovalo : 400

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru